Shoooopping!♥

Hej HEj idag så har jag shoppat :D
mamma hämtade mig efter skolan och så åkte vi och shoppade :D
det var jätte kul jag handlade inte så mke men ändå
handlade ett par känger typ ;)
dom var jätte sköna och dom är jätte snygga ;)
och så handlade vi ett par jeans
jätte sköna och snygga ;)
och så köpte vi inlägg till mina skor för att jag går "innåt" med mina fötter asså bokstavligen!
haha men iaf
ja juste en sketa bra serie som jag måste tipsa om!!!
Awkward!
varje dag kl 17:05
och söndagar nya avsnitt 19:00 tror jag :P
här får ni en liten bild ;)
aja hoppas att ni kollar bloggen ;)
komihåg Kommentera och följ!!!
Postat av: karin

jag har med sånna

2011-10-13, 15:31:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!