Foton!!

Hej bloggen!

Tänkte bara säga att det kommer mycket nya foton på mig och Ada dom närmaste dagarna!<3

Imon då!
Då ska jag ha en tjej kväll! Woop woop!
Då ska Sara, Iman, Linda, Nerges och zahra komma!<3 ska bli sketa kul!
Har inte umgåtts med dom på.. Ahh jag vet inte hur länge!
men imon, då smäller det haha!
Och på tisdag så ska jag till stallet och ska möta Ida där vid 12 typ så ska vi ut med hästarna en liten sväng och ta lite fina bilder<3 efter som att Ida fått en systemkamera ;) thihi!!
Skit glad e jag!<3
men iaf! Ska ta och kolla lite på tv och sen så ska jag soova, måste upp imon tidigare och fixa och sånt
Nää! Nu har jag tjatat för mycket!
Pussåhej :*

(bjuder på bilden)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!