Lääängesen!

Hej!
Börjar med att säga: Ja! jag vet jag är usel på att uppdatera!
men asså det känns som om ingen läser bloggen! :O
men iaf! idag har jag varit hos min kusin och grejat lite där och sen kom jag hem vid 4 typ och så kom pappa och vi käkade och kollade på tv och ahh..
har haft en Chill-dag kan man säga<3 på isdag då ska jag ju ut till stallet och ha Ada då(<3) tänkte göra så att jag släpper henne i paddocken en liten stund så hon får springa och leka (: jag tror att hon kommer tycka att det är kul! men Senare Idag så ska jag slänga upp vad jag fick i julklapp (y' så får ni läsa lite om det hehe..
men vi hörs<3
Tänkte bara säga att Annie kommer nog göra en header till mig snart<3
så ni får checka bloggen ofta nu det senaste!<3
Pussåhej :*
Postat av: Anonym

2011-12-26, 10:33:59 -
Postat av: amanda hafstrand <3

Jag läser deeeen!!!! :)<33333

2011-12-26, 10:34:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!