Kul I Stallet<3

Hej hej!
Sitter här i min sköna säng och har precis duschat<3
gött!
Idag har jag varit i skolan i 1 timma(y'
Det va ju sista dagen idag såå ahh
Men iaf så jag åkte tidigare till stallet idag så jag inte behöver stressa (:
Sköönt!
Oj ja juste SORRYFÖRDÅLIGUPDATE!
Hehe.. Jag vet jag är dålig på att uppdatera men nu har jag fått tillbaka blogg lusten (a'
Men i stallet va jag då med Ida (hon är medryttare på Blomme)
Så vi hade det jätte kul i stallet<3
och vi pysslade med Blomme...
Väääldigt mycket<3
men så iaf nu sitter jag här och ska äta snart, e så jävla hungrig!
Men vi hörs imon sötnosar
Pussåhej<3


Btw! Kolla Carro och Therese blogg<3
as grym e den!
http://tacc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!