Trött, Trött, Trött... Nämnde jag Trött?

Hej kära Läsare!
och ja jag är väldigt trött.. därav rubriken ;) men idag då..
jag åkte ju till stallet och fixa och donade lite där och så red jag
jag tränade lite konditions träning.. Ada behöver det hehe..
men iaf det gick bra och så hoppade jag ett litet kryss typ ;)
och det gick super hon tyckte faktikt att det va kul och hoppa! :D
så det är ju bra men ahh.. sen så mockade jag och gav henne mat och sånt
och så ar det av hemmåt, vi skulle till grannarna och öppna lite fler julklappar!
*HappyFace* haha! men så jag fick typ lite smink och nagelkit
så åt vi god mat och pratade och så
och just nu så sitter jag här hemma och typ halv sover framför datan..
ZZzzzzZZzz!!
Asså så sjukt trött!!! jag menar jag sov ju ändå till typ halv 1 idag!
men jaja! Don't Worry! I wont die!
nää men typ haha!
men iaf sötnosar vi hörs imon!
kanske gör ett inlägg om vad jag hissar och vad jag dissar men vi får se.. ;)

Pussåhej :*


(Bild i Repris!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!