Bego<3

Älskade Ponny!
älskar dig över hela mitt hjärta<3
finns ingen som kan ersätta dig!
du va mitt allt, jag vet att du har det bra i det stallet du står i nu
och du borde stanna där, men saknar dig så sjukt
önskar bara att jag kunde få se dig en gång till<3
har inte sett dig på 1 år och lite till.. :'(
du finns alltid i mitt hjärta, kommer alltid älska dig mitt hjärta!<3
jag fäller en tår varje gång jag ser dina bilder
jag fäller en tår när jag hör ditt namn
och jag fäller en tår så fort jag tänker på dig<3
jag kanske ser OK ut på utsidan men varje gång någon nämner dig
så gråter jag innombords.. :'(
Saknar dig min älskade
finns ingen som kan göra mig lycklig som du gjorde

Älskade Bego!<3
Bilder Melinda Berg
(förutom de 2 sista)
Postat av: jossi

det är jag som fotat alla bilderna utan de 2 sista, inte melinda! :P

2012-01-02, 00:31:13 - URL: http://yossi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Känner så där jag med <3 Vem är det på dom 2 sista bilderna?



Easter Bego <3

2012-01-03, 18:27:40 - URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!