Det va ett tag sen..

Hej!
det va ett tag sen va!? hehe.. men har inte haft någon blogg lust! ):
men imon då! asså ska typ inte göra nåt! ): har inget att göra ju, men jag få välla hitta på nåt eller så
idag har jag iaf varit med sara!<33 asså vi gick i samma klass innan ;) så vi har inte träffats på länge så jag tyckte at det va dags haha! så jag mötte henne på torget så gick vi hem till henne och spelade Wii och lite sånt, snacka om Nolifers typ.. :0 haha men iaf, så nu sitter jag typ hemma och har verkligen inget att göra! :(
ska nog hitta på nåt tills imon tror jag!
aja det va nog allt för mig
Pussåhej :*<3
Gammal bild på min bebis!
saknar dig Bego, kommer aldrig glömma dig!<3
Bild: Melinda Berg
Postat av: Maria

aww lilla begoobus!♥

2011-12-30, 21:18:10 -
Postat av: jossi jossan koss

jag här med ^^



världens fiiinaste begoo <3

2012-01-02, 00:33:24 - URL: http://yossi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Värdens finaste Bego. Alltid ♥

2012-01-03, 18:30:28 - URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!