svar på frågestuund!<3

Svar på frågestund<3
Av Maria
1: Skulle du i något inlägg kunna ''beskriva'' dina favo hästar, och vilka dom är?♥
Svar: ja det skulle gärna göra :D
gör nog det snart ;)

2: Vad älsakr du mest i hela världen?
Svar: hmm svår fråga där!
men det är nog typ kompisar, familjen och djur
det är nog det bästa som finns för mig ;)

3: Vad skulle vara det värsta som kan hända i hela världen?
Svar: det är nog att jag förlorar allt Familjen, vänner jaa precis allt
och att jag inte får rida mer i hela livet hehe... ;)<3
4: Vad gillar du med mig?♥ :D
(Maria Andersson)
Svar: Maria, ett ord säger jag bara!
A L L T !

5: Vilken är den konstigaste hästen du har ridit och varför.
Svar: jaa du!
det är nog ... Bego hehe..
nää men asså hon är lite konstig
eller lite och lite men asså jag älskar henne ändå och kommer
alltid att göra det<33

6: vilken är den tråkigaste hästen du har ridit och varför.
Svar: hmm..... det finns nog inte en häst som verkligen är liksom
TRÅKIG!
asså jag tkr alla hästar en roliga att rida men på sitt sätt liksom ;)<3

7: Om du fick välja en häst på Alleby Privat ( inte nissestallet eller lektionstalllet! ) som du skulle köpa vem skulle det vara? ( om du hade råd då såklart♥ )
Svar: hmm det blir en svår!
alla hästar e ju så fina där men...
det skulle nog vara El Msti
(om hon skulle vara lättare att komma upp på hehe...)

8: Vilka är dina favo kläder?
Svar: jag har massa favoritkläder
så kan nog inte välja hehe...<3

9: hur tycker du att en drömkille är?
Svar: typ Snäll,omtänksam, fin, underbar
jaa typ som JB!<333
hahah nää men typ så ungefär<3

10: Tycker du inte jag va duktig som skrev alla dessa frågor?? hahaha♥
Svar: jaa! det tkr jag verkligen
och är jätte glad för att jag vill att ni ska kommentera!<3
och det har du lyckats med!<3


Av Melinda
Vem är din absoluta älsklingsponny och häst?
Svar: min älskling ponny är nog Baylie och Bego
kan inte välja typ<3
Hur ser din drömkille ut?
Svar: Brunt hår, bruna ögon, snygg, lite längre än mig
aa typ så hehe lite svår att förklara ;)
Hur länge har du ridit?
Svar: jag började när jag va 7 i augusti
och jag är 13 nu och det är november såå...
i 5 år och 3 månader typ ;)
Favorit färg, mat och djur?
Svar: Färg: Blå!<3 Mat: Spagetti och köttfärsås<3
Djur: Hästar, Kaniner och Hundar<3
Av Alba
1 vad skulle du ge upp allt för?
Svar det vet jag faktist inte...<3
2. Framtida Man? (beskriv)
Svar som Justin Bieber<33
haha nää men typ<3
3. Det värsta som kan hända?
Svar: det är nog att jag förlorar allt Familjen, vänner jaa precis allt
och att jag inte får rida mer i hela livet hehe... ;)<3

4. Största dröm
Svar: att få träffa Justin Bieber<3
och att få en egen häst<3

5. favorit låt
Svar: Mistletoe By Justin Bieber<3


Av Annie
vad tycker du om kaxiga ungar som skryter som fan? ;)
Svar: tkr dom är jävligt störande och jobbiga
stör mig på folk som försöker vara något de inte är!


såå det va allt!<3
ses sen
Puss<3


Postat av: Maria

Är inte Ada en av dina favosar?? :O ♥

2011-11-18, 17:27:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!