Seeeg daag..

Hej

Sorry för att jag inte har uppdaterat
Men jag somnade direkt efter att jag hade duschat..

Men igår så va jag ju i stallet från typ halv 10 till 4 typ<3
Gött!
Hade Tequila igår då
Hon va underbar vi red dressyr och red på volterna och tränade att flytta bakdelen och öka och minska och jag säger bara 1 sak!
Och va UNDERBAR!
i slutet så började hon till och med gå ner i form Crille sa bara att jag skulle våga hålla lite mer i henne så skulle hon bli hur in som helst<3
min prinsessa!
Hon va bäst!
Red Ada lite senare och det gick bra
Bara lite problem i galoppen för hon fattade aldrig rätt galopp men det va nog för att jag lutade mig framåt och kollade ner hela tiden..
Så då fattade hon ju inte vad jag menade
Men så sa Carro att jag skulle sitta rakt och titta framåt så skulle hon fatta rätt galopp så jag gjorde som Carro sa och det funka!
Så tänkte bara säga tack Carro :D

Så efter att jag ridit så åkte jag hem<3
duschade och så och sen somnade jag på soffan direkt hehe..
Trött va jag ju<3

Så det va min dag igår och idag då ska jag bara chilla<3

Puss ifrån mig :*

Här går ni en bild på min finaste prinsessa
Och på min finaste prins som hoppar
Med Josefin Möll på ryggen<3

Postat av: melinda

min bild på tequila

2011-12-04, 00:45:49 - URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!