Dåliguppdatering!

Hej!
Som ni kanske har märkt så har det varit jätte bad update! :(((
jag skyller inte på er!
utan på mig..
men asså jag orkar typ inte och vet absolut inte om vad jag ska skriva om! "/
Ni får skriva en kommentar om vad jag ska skriva om ;)
men tänkte bara berätta en super duper Grym grej som händer på min födelsedag! :D
(6:e Mars)
min mamma ska fixa så jag nog får Iphone 4 S!!!! :D :D
asså kan inte bli gladare!!!!!!<333
älskar min mamma!<3
så det kommer asuuum!!<3
slänger in en bild på Iphone 4 S!<3
Postat av: Maria♥

Du kan ju skriva om dagens outfit, dagens fråga, om var du har gjort under dagen, vad du tränade på med ada, foton, musik, filmer mm.

2011-11-28, 20:55:43 -
Postat av: Annie johansson

skulle vara kul om du tipsade bloggar och motiverar varför du valde just den och sånt!

och MYCKET åsiker man kommer en bra bit på vägen då. att våga visa vad man tycker och tänker och stå på sig. visa vad som är rätt och fel!



har några prov att plugga till nu men smsar dig när jag kan göra headern :)

2011-11-28, 21:58:19 - URL: http://anniejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!