Dålig Update..!

Hej!
tänkte börja med att säga Sorryfördåligupdate!
har inte haft så mkt att blogga om!
så därför tkr jag att ni ska skriva
vad ni tkr att jag ska blogga om!a<3
Juppi!
min dag ida' då
tjaa vaknade och hade liiite brottom hade typ 30 min på mig att fixa mig... -,-
hatar sånt!
men aa jag missade bussen med typ 10 sek!
men den går va 5:e min såå..
jag hann till min andra buss :D
så aa sen va det gammla vanliga skolan...!
gillar inte skolan men jag måste!
aa sen så kom jag hem och åt och Chillade lite<3
och nu sitter jag här och bloggar!<3
det är vad jag har gjort typ hihi<3
men glöm inte
SKRIV EN KOMMENTAR OM VAD JAG SKA SKRIVA OM!<3
Puss ifrån mig och vi hörs<3
Bjuder på en Ego Bild..
Postat av: bästa kusinen // Maggi <3

heej!!!



asså vrf så sur på mig :O

2011-11-23, 21:05:52 - URL: http://maggithebest.blogg.se/
Postat av: Maria♥

Skriv om din dag i stalllet och vad du tränade på med ada och sånt :D

2011-11-24, 17:27:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!