Life Is Too Short To Be Someone Else!

Hej bloggen<3
sitter här och bara chillar<3
har verkligen ingen fantasi om vad jag ska skriva om.. :(
Känns som om det inte är någon ide att blogga Lixom..
Aja jag får se kanske slutar till julen..
Men aa nu ska vi inte hänga läpp mera :)
Nu tänkte jag bara säga att det bara är en hel skoldag kvar tills det är lov<333
för på fredag ska vi åka skridskor i typ 3 timmar och sen slutar vi och på måndag så börjar jag 9 och slutar typ 11 och samma sak på tisdag<3
vi ska bara kolla på film i skolan!
Sooft<3
men nu får jag ta och vara lite mer social och gå in på Facebook eller nåt<3
hehe... Väääldigt social..
Hmm...
Men aa vi hörs snart<3
lägger nog in ett inlägg innan jag ska sooova<3
puss och hej leverpastej<3

Btw!
Tyckte denna bilden va lite sådär halvt snäll hehe...

Postat av: Maria♥

Awww<333 haha

2011-12-14, 18:43:43 -
Postat av: Alba

klockren!♥

glöm inte att baka till biiilden ;)

2011-12-14, 19:15:33 - URL: http://albainez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!